Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 (_76) (2012.06-???) 116km » BWF344 trw
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 (_76) (2012.06-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF344 TRW

BWF344 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF344
Cylinderek hamulcowy BWF344
BWF344
trw BWF344 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF344 trw
Cylinderek hamulcowy BWF344 trw
Cylinderek hamulcowy BWF344 trw
Cylinderek hamulcowy BWF344 trw
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF344

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]20,64
nr EAN3322938076566

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF344 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: JEEP CHEROKEE 2.4-3.7 09.01-01.08
numery OEM:
CHRYSLER      05066158AA
CHRYSLER      5066158AA
JEEP      05066158AA
JEEP      5066158AA
zamienniki:
04-0797
brak
METELLI CIFAM
5005344
brak
GIRLING
4099
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF344 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF344 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF344zobacz instrukcję montażu BWF344

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.