Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Lancia LYBRA SW (839_) 1.9 JTD (839BXI1A) (2000.09-2001.05) 110km » DB4546MR trw
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 1.9 Jtd (839bxi1a) (2000.09-2001.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4546MR TRW

DB4546MR Bęben hamulcowy TRW
trw DB4546MR
376.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4546MR

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]76,5
Średnica otworu centrującego [mm]62
Śr. zewn. bębna ham. [mm]247
Śr. wewn. bębna ham. [mm]228,6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]230,1
Ilość otworów4
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]51
Rozmiar gwintu 1M12x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322938145262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4546MR TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 II, C3 III, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 208/HATCHBACK, 301 1.0-1.6D 02.06-
numery OEM:
CITROËN      4247 50
PEUGEOT      4247 50

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4546MR TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4546MR TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
zobacz instrukcję montażu DB4546MRzobacz instrukcję montażu DB4546MR

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.