Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH488 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH488 TRW

GCH488 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH488
Cięgło, hamulec postojowy GCH488
131.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH488

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1733/1613
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów GCH536
nr EAN 3322938183394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH488 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1733mm/1613mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: NISSAN X-TRAIL I 2.0/2.2D/2.5 06.01-01.13
numery OEM:
NISSAN      36530-8H300
NISSAN      36530-8H30A
NISSAN      36530-8H30B
zamienniki:
BC4022
brak
QUINTON
19-6358
brak
KAGER
NI02178
brak
KAWE
8AS 355 660-931
brak
HELLA
44100100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH488 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH488 TRW:

2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.