Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel KADETT E (T85) 1.8 i (C19, D19) (1984.09-1986.08) 115km » GCH501 trw
wybrany samochód: 
Opel Kadett E (t85) 1.8 I (c19, D19) (1984.09-1986.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH501 TRW

GCH501 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH501
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH501

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść tylna
Długość 1/Długość 2 [mm]1553/1350
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
parzyste numery artykułówGCH500
nr EAN3322938182922

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH501 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1553mm/1350mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: TOYOTA YARIS 1.0/1.3/1.4D 04.99-09.05
numery OEM:
TOYOTA      46420-0D010

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH501 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH501 TRW:

Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.