Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel MERIVA B nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (S10) 1.3 CDTI (75) (2010.06-2014.11) 95km » PMF165 trw
wybrany samochód: 
Opel Meriva B Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (s10) 1.3 Cdti (75) (2010.06-2014.11) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF165 TRW

PMF165 Pompa hamulcowa TRW
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF165

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaDELCO
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937008117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF165 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: OPEL ASCONA B, CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, KADETT C, KADETT C CITY, MANTA B, REKORD D, REKORD E 1.0-2.4 01.72-10.98
numery OEM:
BEDFORD      94313437
OPEL      03476450
OPEL      3476450
OPEL      5 58 062
OPEL      5 58 103
OPEL      94313437
TALBOT      00 176 719 00
VAUXHALL      03476450
VAUXHALL      3476450
VAUXHALL      94313437
zamienniki:
350608
brak
VALEO
FHM1169
brak
FERODO
FHM537
brak
FERODO
H209003.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5257
brak
Car S.p.A (InterCar)
41761
brak
A.B.S.
41761X
brak
A.B.S.
71758
brak
A.B.S.
M 34 004
brak
BREMBO
4005165
brak
GIRLING
821805
brak
NK
823645
brak
NK
8AM 355 500-861
brak
HELLA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF165 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.