Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.07-2019.12) 245km » PML384 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.07-2019.12) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML384 TRW

PML384 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML384

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937298662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML384 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.7 11.94-05.05
numery OEM:
AUDI      8D2 611 021
VOLKSWAGEN      8D2 611 021
zamienniki:
H25987.7.1
brak
FTE automotive GmbH
5378
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1315
brak
FERODO
4008384
brak
GIRLING
51065
brak
A.B.S.

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML384 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.