Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI quattro (2015.05-2018.09) 249km » V10-2102 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tfsi Quattro (2015.05-2018.09) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju, Original VAICO Qualität V10-2102 VAICO

V10-2102 Filtr oleju, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2102
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2102

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]2
Wysokość [mm]79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dwoma zaworami zwrotnymi
średnica zewnętrzna [mm]76
Ciężar [kg]0,4875
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN4046001497742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V10-2102 VAICO

numery OEM:
AUDI      03C 115 561 D
AUDI      03C 115 561 E
AUDI      03C 115 561 H
AUDI      3C115561D
AUDI      3C115561E
AUDI      3C115561H
SEAT      03C 115 561 D
SEAT      03C 115 561 H
SEAT      3C115561D
SEAT      3C115561H
SKODA      03C 115 561 D
SKODA      03C 115 561 H
SKODA      3C115561D
SKODA      3C115561H
VOLKSWAGEN      03C 115 561 D
VOLKSWAGEN      03C 115 561 E
VOLKSWAGEN      03C 115 561 H
VOLKSWAGEN      3C115561D
VOLKSWAGEN      3C115561E
VOLKSWAGEN      3C115561H
VAG      03C 115 561 D
VAG      03C 115 561 E
VAG      03C 115 561 H
VAG      3C 115 561 D
VAG      3C 115 561 E
VAG      3C 115 561 H

Zastosowanie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V10-2102 VAICO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.