Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
dla numeru OE | 03D 906 265 B | |
Ciężar [kg] | 0,14954 | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 650 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001443619 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO
AUDI | 03D 906 265 | |
AUDI | 03D 906 265 B | |
AUDI | 03D 906 265 C | |
SEAT | 036 906 265 D | |
SEAT | 03D 906 265 | |
SEAT | 03D 906 265 B | |
SEAT | 03D 906 265 C | |
SEAT | 36906265D | |
SEAT | 3D 906 265 | |
SEAT | 3D 906 265 B | |
SEAT | 3D 906 265 C | |
SKODA | 036 906 265 D | |
SKODA | 03D 906 265 | |
SKODA | 03D 906 265 B | |
SKODA | 03D 906 265 C | |
SKODA | 36906265D | |
SKODA | 3D 906 265 | |
SKODA | 3D 906 265 B | |
SKODA | 3D 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 3D 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 3D 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 3D 906 265 C | |
VAG | 036 906 265 D | |
VAG | 03D 906 265 | |
VAG | 03D 906 265 B | |
VAG | 03D 906 265 C | |
VAG | 36 906 265 D | |
VAG | 3D 906 265 | |
VAG | 3D 906 265 B | |
VAG | 3D 906 265 C |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.