
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| dla numeru OE | 03D 906 265 B |
| Ciężar [kg] | 0,14954 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 650 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001443619 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO
| AUDI | 03D 906 265 | |
| AUDI | 03D 906 265 B | |
| AUDI | 03D 906 265 C | |
| SEAT | 036 906 265 D | |
| SEAT | 03D 906 265 | |
| SEAT | 03D 906 265 B | |
| SEAT | 03D 906 265 C | |
| SEAT | 36906265D | |
| SEAT | 3D 906 265 | |
| SEAT | 3D 906 265 B | |
| SEAT | 3D 906 265 C | |
| SKODA | 036 906 265 D | |
| SKODA | 03D 906 265 | |
| SKODA | 03D 906 265 B | |
| SKODA | 03D 906 265 C | |
| SKODA | 36906265D | |
| SKODA | 3D 906 265 | |
| SKODA | 3D 906 265 B | |
| SKODA | 3D 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 036 906 265 D | |
| VOLKSWAGEN | 03D 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 03D 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 03D 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 3D 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 3D 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 3D 906 265 C | |
| VAG | 036 906 265 D | |
| VAG | 03D 906 265 | |
| VAG | 03D 906 265 B | |
| VAG | 03D 906 265 C | |
| VAG | 36 906 265 D | |
| VAG | 3D 906 265 | |
| VAG | 3D 906 265 B | |
| VAG | 3D 906 265 C |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0081 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.