Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TE6808.103J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TE6808.103J VERNET S.A.

TE6808.103J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TE6808.103J
Termostat układu chłodzenia TE6808.103J
TE6808.103J
vernet TE6808.103J Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia TE6808.103J vernet
Termostat układu chłodzenia TE6808.103J vernet
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

TH6808.103J

numer części:

TE6808.103J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy sterowany elektrycznie
nr EAN 3531650036097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TE6808.103J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (103°C, w obudowie) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO, PEUGEOT 1007 1.1-1.4LPG 02.02-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TE6808.103J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TE6808.103J VERNET S.A.:

2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.