Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH245F.79 vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH245F.79 VERNET S.A.

TH245F.79 Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH245F.79
Termostat układu chłodzenia TH245F.79
TH245F.79
vernet TH245F.79 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia TH245F.79 vernet
Termostat układu chłodzenia TH245F.79 vernet
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
               Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH245F.79

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 79
Rodzaj korpusu obudowa metalowa
nr EAN 3531650003198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH245F.79 VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (79°C, w obudowie) pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT 124, 124 SPIDER, 125, 131, 132, ARGENTA, RITMO, LANCIA BETA, BETA H.P.E., BETA SPIDER, TREVI, SEAT 131 1.3-2.0 07.67-12.87
numery OEM:
SEAT      4334988
SEAT      FC03222100
SEAT      GE03222100

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH245F.79 VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH245F.79 VERNET S.A.:

2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.