Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1X037ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1X037ABE ABE

C1X037ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1X037ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1X037ABE
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1X037ABE

producent:

ABE

Grubość [mm] 19,1
Szerokość [mm] 148,2
Wysokość [mm] 61,1
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427191105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1X037ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BUICK ENCORE, CADILLAC ATS, CHEVROLET CRUZE, ORLANDO, TRAX, VOLT, DAIHATSU CHARADE VIII, OPEL AMPERA, ASTRA J, ASTRA J GTC 1.33-2.0D 05.09-

Klocki hamulcowe C1X037ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

BUICK

LESABRE, EXCELLE, CENTURY, LA CROSSE, RENDEZVOUZ, ENCLAVE, ENCORE

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

Numery OE klocków hamulcowych C1X037ABE producenta ABE

OPEL

13301234, 13412810, 1605178, 22799077, 542115, 605135

CHEVROLET

13301234, 13412810, 22799077

numery OEM:
OPEL      13 30 1234
OPEL      13 412 810
OPEL      16 05 178
OPEL      22 79 907 7
OPEL      5 42 115
OPEL      6 05 135
VAUXHALL      13 301 234
VAUXHALL      13 41 2810
VAUXHALL      16 05 178
VAUXHALL      22 799 077
VAUXHALL      5 42 115
VAUXHALL      6 05 135
CHEVROLET      13 301 234
CHEVROLET      13 412 810
CHEVROLET      22 799 077

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1X037ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.