Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8258 seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8258 SEINSA AUTOFREN

D8258 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8258

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61
Wysokość [mm] 96
nr EAN 8430320049311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8258 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 23/61) (dł.96) pasuje do: TOYOTA COROLLA, PASEO, STARLET 1.3/1.5/1.5D 08.82-08.07
numery OEM:
TOYOTA      04438-10010
TOYOTA      04438-10011
TOYOTA      04438-10020
TOYOTA      04438-10021
TOYOTA      04438-10022
TOYOTA      04438-10050
TOYOTA      04438-12240
TOYOTA      04438-12250
TOYOTA      04438-16030
TOYOTA      04438-16040
TOYOTA      04438-16070
TOYOTA      04438-16080
TOYOTA      04438-16140
TOYOTA      43448-10020

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8258 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8258 SEINSA AUTOFREN:

2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.