Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Ciśnienie [bar] | 110 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 50 |
nr EAN | 4047025449755 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 507 BOSCH
Koszt kaucji: 369.04 złTT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8D0145155Q, 8D0145156K
8D0145155Q, 8D0145156K, 8D0145156KX
8D0145156K, 8D0145156KX
AUDI | 8D0 145 155 Q | |
AUDI | 8D0 145 156 K | |
SKODA | 8D0 145 156 K | |
SKODA | 8D0 145 156 KX | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 155 Q | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 K | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 KX |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 507 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 507 BOSCH:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.