Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » E2P5246BTA bta

Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA BTA

E2P5246BTA Rolka napinająca pasek klinowy BTA
bta E2P5246BTA
Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA
E2P5246BTA
bta E2P5246BTA Rolka napinająca pasek klinowy
Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA bta
Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA bta
Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA bta
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E2P5246BTA

producent:

BTA

rolka prowadząca paska wieloklinowegoCIT/FOR/PE (ś 51mm x2)1.4 HDi/TDCi 1.6HDi 01-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA BTA

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, XSARA, XSARA PICASSO, FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2, PEUGEOT 206, PARTNER 1.4D/1.6D 09.01-12.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Rolka napinająca pasek klinowy E2P5246BTA BTA w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.