Napięcie [V] | 4,4 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Zbieżność stożka | 63 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Długość całkowita [mm] | 90,5 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 25 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,5 |
dla normy emisji spalin producenta | EURO 5 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Długość opakowania [cm] | 10 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 4044197802296 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH713 CHAMPION
RENAULT | 82 00 794 920 | |
SUZUKI | 18550-80KA0-000 | |
DACIA | 82 00 794 920 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH713 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.