Szerokość [mm] | 113,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 41,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 175,0 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 130 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 5,576 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 906 350 03 35 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z piastą |
nr EAN | 4027816446897 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 44689 FEBI BILSTEIN
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
9063500335, 9063502410, 9063502410SK, 9063502510, 9063502510SK, 9063502610, 9063502610SK, 9063502710, 9063502710SK, 9063503710, 9063503710SK, 9063503810, 9063503810SK, 9063503910, 9063503910SK, 9063504010, 9063504010SK, A9063500335
2E0501171E, 2E0501171ESK, 2E0501171G, 2E0501171GSK, 2E0501172D, 2E0501172DSK, 2E0501172F, 2E0501172FSK
MERCEDES-BENZ | 906 350 03 35 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 24 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 24 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 25 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 25 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 26 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 26 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 27 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 27 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 37 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 37 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 38 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 38 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 39 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 39 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 40 10 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 40 10 SK | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 03 35 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 E | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 E SK | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 G | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 G SK | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 172 D | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 172 D SK | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 172 F | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 172 F SK |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 44689 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 44689 FEBI BILSTEIN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.