Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fiat MAREA Weekend (185_) 1.9 JTD 110 (185BXT1A) (2000.09-2002.08) 110km » BC-220 japanparts
wybrany samochód: 
Fiat Marea Weekend (185_) 1.9 Jtd 110 (185bxt1a) (2000.09-2002.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-220 JAPANPARTS

BC-220 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-220
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

BC-220

numer części:

BC-220

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Strona zabudowyz tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm]1688/1478
nr EAN8033001792867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-220 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-220
numery OEM:
TOYOTA      46420-12490

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-220 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.