Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » KK-21068 japanparts

Piasta koła KK-21068 JAPANPARTS

KK-21068 Piasta koła JAPANPARTS
japanparts KK-21068
215.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

KK-21068

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
średnica zewnętrzna [mm] 84
Wysokość zabudowy 111
Liczba otworów do mocowania 5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 68
nr EAN 8033001841787

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła KK-21068 JAPANPARTS

PIASTA KOŁA JAPANPARTS KK-21068

Piasta koła KK-21068 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Piasta koła KK-21068 producenta JAPANPARTS

NISSAN

432021KA0A, 43202BA60A

numery OEM:
NISSAN      432021KA0A
NISSAN      43202BA60A

Zastosowanie Piasta koła KK-21068 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła KK-21068 JAPANPARTS:

Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Koledzy z forum motoryzacyjnego odesłali mi linki do zakupu tej części w sklepie e-autoparts.pl
Artur, Warszawa
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-02-09
 5/5
Super katalogi części wszystko OK
Krzysztof, Warszawa
2021-10-29
 5/5
Łożysko zgodne ze specyfikacją, pasuje do mojego samochodu. Opinię o nim można wydać jedynie na podstawie ilości przejechanych kilometrów od dnia instalacji do dnia uszkodzenia/zużycia. Czyli za kilka lat. Oby.
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.