Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3261 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 LPR

3261 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3261
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261
3261
lpr 3261 Wysprzęglik centralny sprzęgła
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3261, M30248

numer części:

3261

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12
Wymiar gwintu 13
otwór Ø [mm] 32
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928150514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO S80 II, V70 III, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.6-2.4D 05.06-04.16

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 producenta LPR

FORD

1474665, 1591018, 1672781, 6G917A564CA, 6G917A564CB, 6G917A564CC

VOLVO

30787885, 31272727, 31325189

numery OEM:
FORD      1474665
FORD      1591018
FORD      1672781
FORD      6G917A564CA
FORD      6G917A564CB
FORD      6G917A564CC
VOLVO      30787885
VOLVO      31272727
VOLVO      31325189

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.