Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7A013MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7A013MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7A013MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7A013MT
Mocowanie amortyzatora A7A013MT
A7A013MT
magnum A7A013MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7A013MT magnum
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7A013MT

Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427304895

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7A013MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SPORTSTOURER, TOLEDO III, VW BEETLE, GOLF PLUS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, GOLF VIII 1.0H-3.6 10.03-

Mocowanie amortyzatora A7A013MT ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Mocowanie amortyzatora A7A013MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

SEAT

1K0513353G

VOLKSWAGEN

1K0513353G

AUDI

1K0513353G

numery OEM:
AUDI      1K0 513 353 G
SEAT      1K0 513 353 G
SKODA      1K0 513 353 G
VOLKSWAGEN      1K0 513 353 G

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7A013MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7A013MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).