Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0029 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0029 MAXGEAR

67-0029 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0029

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619526866

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0029 MAXGEAR

TERMOSTAT OPEL 92C OMEGA

Termostat układu chłodzenia 67-0029 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Termostat układu chłodzenia 67-0029 producenta MAXGEAR

OPEL

1338049, 1338054, 1338043, 1338436, 1338867, 6338164, 90232012, 90571273, 95517662, 97123161, 97362894

numery OEM:
GMC      90 232 012
GMC      95517662
ISUZU      97123161
ISUZU      97362894
OPEL      1338 049
OPEL      1338 054
OPEL      1338043
OPEL      1338436
OPEL      1338867
OPEL      6338164
OPEL      90232012
OPEL      90571273
OPEL      95517662
OPEL      97123161
OPEL      97362894
VAUXHALL      1338 049
VAUXHALL      90 264 080
VAUXHALL      90232012
VAUXHALL      90571273
VAUXHALL      95517662
VAUXHALL      97123161
VAUXHALL      97362894

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0029 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0029 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.