Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0034 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0034 MAXGEAR

67-0034 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0034

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619531228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0034 MAXGEAR

TERMOSTAT DB OM611-612 92C W21

Termostat układu chłodzenia 67-0034 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Termostat układu chłodzenia 67-0034 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

6112000315, 6112000515, 6112030875, 6112031175, 6112031375, 6112000415, A6112000315, A6112030875, A6112031175, A6112031375, A6112000415, A6112000515

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      611 200 03 15
MERCEDES-BENZ      611 200 05 15
MERCEDES-BENZ      611 203 08 75
MERCEDES-BENZ      611 203 11 75
MERCEDES-BENZ      611 203 13 75
MERCEDES-BENZ      6112000415
MERCEDES-BENZ      A611 200 03 15
MERCEDES-BENZ      A611 203 08 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 11 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 13 75
MERCEDES-BENZ      A6112000415
MERCEDES-BENZ      A6112000515

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0034 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0034 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.