Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 72-2007 maxgear

Dystans gumowy, resorowanie 72-2007 MAXGEAR

72-2007 Dystans gumowy, resorowanie MAXGEAR
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

72-2007

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 100,0
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 5907558591606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 72-2007 MAXGEAR

ODBËJ AMORT. VW T. POLO 97-

Dystans gumowy, resorowanie 72-2007 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie 72-2007 producenta MAXGEAR

SEAT

6K0512131A

VOLKSWAGEN

6K0512131A

numery OEM:
SEAT      6K0 512 131 A
VOLKSWAGEN      6K0 512 131 A

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 72-2007 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 72-2007 MAXGEAR:

Anna, Lublin
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Piaseczno
2023-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Anna, Starowa Góra
2020-02-05
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 72-2432
Zbigniew, Gorzów Wlkp.
2022-09-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.