Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT (1986.08-1988.10) 112km » L10555 monroe
wybrany samochód: 
Audi Coupe B2 (81, 855, 856) 1.8 Gt (1986.08-1988.10) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L10555 MONROE

L10555 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L10555
Sworzeń wahacza L10555
L10555
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L10555

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,800
Wymagana ilość2
Wymiar stożka [mm]22
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096266652

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L10555 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 22mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910) 1.8-Electric 04.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 330 40 07
MERCEDES-BENZ      906 330 41 07
MERCEDES-BENZ      906 333 02 27
MERCEDES-BENZ      9063304007
MERCEDES-BENZ      9063304107
MERCEDES-BENZ      9063304607
MERCEDES-BENZ      9063304707
VOLKSWAGEN      2E0 407 151 L
VOLKSWAGEN      2E0 407 151 M
VOLKSWAGEN      2E0 407 152 L
VOLKSWAGEN      2E0 407 152 M
VOLKSWAGEN      2E0407151L
VOLKSWAGEN      2E0407151M
VOLKSWAGEN      2E0407152L
VOLKSWAGEN      2E0407152M

Zastosowanie Sworzeń wahacza L10555 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.