Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » MI-ES-2245 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MI-ES-2245 MOOG

MI-ES-2245 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog MI-ES-2245
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

MI-ES-2245

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15,9
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 178
Długość 2 [mm] 23
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5010874756625

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MI-ES-2245 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, MITSUBISHI L 300 III, L200, PAJERO I 2.0-3.0 12.82-12.07

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MI-ES-2245 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MI-ES-2245 producenta MOOG

MITSUBISHI

MB241206, MB315776, MR296274

HYUNDAI

HB568110, MB241206, MB315776, MR296274

numery OEM:
MITSUBISHI      MB241206
MITSUBISHI      MB315776
MITSUBISHI      MR296274
HYUNDAI      HB568110
HYUNDAI      MB241206
HYUNDAI      MB315776
HYUNDAI      MR296274

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MI-ES-2245 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MI-ES-2245 MOOG:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.