
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 3,0 |
| Opór [Ohm] | 1,4 |
| Długość całkowita [mm] | 151,5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39,7 |
| Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 8 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295968536 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 96853 NGK
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
500351992, 5960A4
5960A3, 5960A4, 5960K4, 5961A3, 5961A4, 5961K4
5960A3, 5960A4, 5960K4, 5961A3, 5961A4, 5961K4
500351992
| ALFA ROMEO | 50 03 51 992 | |
| CITROËN | 5960.A3 | |
| CITROËN | 5960.A4 | |
| CITROËN | 5960.K4 | |
| CITROËN | 5961.A3 | |
| CITROËN | 5961.A4 | |
| CITROËN | 5961.K4 | |
| FIAT | 50 03 51 992 | |
| FIAT | 5960A4 | |
| IVECO | 50 03 51 992 | |
| LANCIA | 50 03 51 992 | |
| PEUGEOT | 5960.A3 | |
| PEUGEOT | 5960.A4 | |
| PEUGEOT | 5960.K4 | |
| PEUGEOT | 5961.A3 | |
| PEUGEOT | 5961.A4 | |
| PEUGEOT | 5961.K4 | |
| FERRARI | 50 03 51 992 | |
| MASERATI | 50 03 51 992 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 96853 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 96853 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.