Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2132124 nk

Zacisk hamulca 2132124 NK

2132124 Zacisk hamulca NK
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2132124

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2132123
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta NBK
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 273
nr EAN 5700750062840

skład zestawu:
8632007 Tłoczek, zacisk hamulca
8832016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932019 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2132124 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MAZDA P. 6 1,8 02-07 PR

Zacisk hamulca 2132124 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Zacisk hamulca 2132124 producenta NK

MAZDA

GJ6A3361X, GJ6A3361XA, GJ6A3361XB

numery OEM:
MAZDA      GJ6A3361X
MAZDA      GJ6A3361XA
MAZDA      GJ6A3361XB

Zastosowanie Zacisk hamulca 2132124 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu