Szerokość [mm] | 48 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
nr EAN | 4031185156776 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 202101 OPTIMAL
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
432007343R, 432022742R, 7701206846, 7701206849, 7711130076, 8200050013, 8200227705, 8200228610, 8671019313
4320600Q0D, 4320600QAB, 4320600QAC, 4320600QAD, 4321000QAC, 7701206864, 8200218779
4403277, 4408276, 4408277, 4411910, 4413736, 4414633, 4422288, 91159916, 91159917, 91166212, 93161254, 93850649, 95516956, 95523187
6000620071
FIAT | 6000620071 | |
NISSAN | 4320600Q0D | |
NISSAN | 4320600QAB | |
NISSAN | 4320600QAC | |
NISSAN | 4320600QAD | |
NISSAN | 4321000QAC | |
NISSAN | 7701206864 | |
NISSAN | 8200218779 | |
OPEL | 4403277 | |
OPEL | 4408276 | |
OPEL | 4408277 | |
OPEL | 4411910 | |
OPEL | 4413736 | |
OPEL | 4414633 | |
OPEL | 4422288 | |
OPEL | 91159916 | |
OPEL | 91159917 | |
OPEL | 91166212 | |
OPEL | 93161254 | |
OPEL | 93850649 | |
OPEL | 95516956 | |
OPEL | 95523187 | |
RENAULT | 432007343R | |
RENAULT | 432022742R | |
RENAULT | 7701206846 | |
RENAULT | 7701206849 | |
RENAULT | 7711130076 | |
RENAULT | 8200050013 | |
RENAULT | 8200227705 | |
RENAULT | 8200228610 | |
RENAULT | 8671019313 | |
VAUXHALL | 4422288 | |
VAUXHALL | 91159916 | |
VAUXHALL | 91166212 | |
VAUXHALL | 93161254 | |
VAUXHALL | 93850649 | |
VAUXHALL | 95516956 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 202101 OPTIMAL w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 202101 OPTIMAL:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.