| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | na dole |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 43 |
| Wysokość 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 2 [mm] | 59 |
| nr EAN | 4031185840903 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-4090 OPTIMAL
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
4566899
352313, 352323, 352357, 352364
| OPEL | 352313 | |
| OPEL | 352323 | |
| OPEL | 352357 | |
| OPEL | 352364 | |
| SAAB | 4566899 | |
| VAUXHALL | 90157161 | |
| VAUXHALL | 90468636 | |
| VAUXHALL | 90498738 | |
| VAUXHALL | 9191165 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-4090 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.