| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | góra |
| Wysokość [mm] | 45 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38 |
| nr EAN | 4031185669207 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-7908 OPTIMAL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0505279A
1K0505279A
1K0505279A
1K0505279A
| AUDI | 1K0505279A | |
| SEAT | 1K0505279A | |
| SKODA | 1K0505279A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505279A |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-7908 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.