Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 29161 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 29161 ORIGINAL IMPERIUM

29161 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

29161

Numer komponentu 2
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Specyfikacja SNR bearing
Masa [g] 600
nr EAN 8033989212371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 29161 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FIAT BRAVO II, STILO, LANCIA DELTA III 1.2-2.4 10.01-12.16

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 29161 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 29161 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FIAT

50700886, 50702841, 7778950

LANCIA

50700886, 50702841, 7778950

numery OEM:
ALFA ROMEO      50700886
ALFA ROMEO      50702841
ALFA ROMEO      7778950
FIAT      50700886
FIAT      50702841
FIAT      7778950
LANCIA      50700886
LANCIA      50702841
LANCIA      7778950

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 29161 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 29161 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).