Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 31446 original imperium

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31446 ORIGINAL IMPERIUM

31446 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

31446

Strona zabudowy Oś przednia
Numer komponentu 2
Masa [g] 915
nr EAN 8033989212357

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31446 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CHEVROLET VIVA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A, TIGRA 1.0-2.6 09.95-

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31446 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31446 producenta ORIGINAL IMPERIUM

OPEL

0312510, 0344523, 312510, 344523, 90468554, 90468618

numery OEM:
OPEL      0312510
OPEL      0344523
OPEL      312510
OPEL      344523
OPEL      90468554
OPEL      90468618

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31446 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31446 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).