Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 61-52750-20 reinz

Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20 REINZ

61-52750-20 Uszczelka, głowica cylindrów REINZ
reinz 61-52750-20
Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numer części:

61-52750-20

producent:

REINZ

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,55
Średnica [mm] 93,5
Tylko w połączeniu z 14-55000-01
nr EAN 4026634265253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20 REINZ

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,55mm) pasuje do: TOYOTA CHASER, CRESTA V, DYNA, DYNA 100, HIACE IV, HILUX V, HILUX VI, LAND CRUISER, VW TARO 2.4D 08.87-07.05

Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20 producenta REINZ

VOLKSWAGEN

J1111554084D0

TOYOTA

1111554081D0, 1111554082D0, 1111554083D0, 1111554084D0

numery OEM:
TOYOTA      11115-54081-D0
TOYOTA      11115-54082-D0
TOYOTA      11115-54083-D0
TOYOTA      11115-54084-D0
VOLKSWAGEN      J11 115 540 84 D0
VAG      J11 115 540 84 D0

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20 REINZ w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, głowica cylindrów 61-52750-20 REINZ:

Andrzej, Pulawy
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-02-16
 5/5
Ok
Bogdan, Olsztyn
2025-06-13
 5/5
dobra firma , dobra cena
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Wszystko ok części zgodnie z opisem. Szybka rejestracja zamówienia.
Andrzej, Pulawy
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Navan
2024-11-05
 5/5
Generalnie zestaw ok lecz brakowało w zestawis 3 np oringów pompy olejowej
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Stepnica
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Victor Reinz

 

Reinz jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1886 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma specjalizuje się w produkcji uszczelnień silników, w tym uszczelek cylindrów, pokryw i innych.

Reinz ma fabryki i centra logistyczne w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Reinz jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.