Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D10001TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D10001TT THERMOTEC

D10001TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D10001TT
Pompa cieczy chłodzącej D10001TT
D10001TT
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D10001TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D10001TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: RVI MASCOTT, CHEVROLET AVEO / KALOS, LUMINA, MATIZ, SPARK, DAEWOO KALOS, LABO, MATIZ, TICO, FIAT DOBLO, DOBLO CARGO 0.7-7.8D 01.91-

Pompa cieczy chłodzącej D10001TT ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D10001TT producenta THERMOTEC

DAEWOO

17400A60D01, 96563958

numery OEM:
SUZUKI      17400-61810
SUZUKI      1740050810
SUZUKI      1740050811
SUZUKI      1740050812
SUZUKI      1740050813
SUZUKI      1740060D01
SUZUKI      1740061810
SUZUKI      1740070B00
SUZUKI      AZ0115010
SUZUKI      AZ0115011
SUZUKI      AZ0115012
SUZUKI      AZ0115013
SUZUKI      AZ1215010A
SUZUKI      AZ1215010B
SUZUKI      AZ1315010
SUZUKI      AZ1315010A
DAEWOO      17400A60D01
DAEWOO      96563958
BUGATTI      PA9104

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D10001TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.