Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1P019TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1P019TT THERMOTEC

D1P019TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P019TT
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P019TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P019TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CITROEN AX, BX, C15, C15/MINIVAN, LNA, SAXO, VISA, XSARA, XSARA PICASSO, ZX/HATCHBACK, NISSAN MICRA II, PEUGEOT 104, 106 I 0.9-1.6 10.72-12.13

Pompa cieczy chłodzącej D1P019TT ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1P019TT producenta THERMOTEC

PEUGEOT

1201000000, 120158, 120197, 1201E4, 1201E6, 120725, 9608564280

numery OEM:
CITROËN      1201000000
CITROËN      120158
CITROËN      120197
CITROËN      1201E4
CITROËN      1201E6
CITROËN      120725
CITROËN      9608564280
PEUGEOT      1201000000
PEUGEOT      120158
PEUGEOT      120197
PEUGEOT      1201E4
PEUGEOT      1201E6
PEUGEOT      120725
PEUGEOT      9608564280
ROVER      GWP346
BUGATTI      PA7404
BUGATTI      PA7408

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P019TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.