Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1W027TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1W027TT THERMOTEC

D1W027TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W027TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W027TT
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W027TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W027TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI 80 B2, A4 B5, A6 C4, A6 C5, CABRIOLET B3, VW PARATI III, PASSAT B5, POLO, POLO III CLASSIC 1.6-1.9D 08.81-

Pompa cieczy chłodzącej D1W027TT ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1W027TT producenta THERMOTEC

AUDI

026121005F, 026121005K, 026121005L

VOLKSWAGEN

026121005F, 026121005K, 026121005L

numery OEM:
AUDI      026121005F
AUDI      026121005K
AUDI      026121005L
SEAT      026121005K
SEAT      026121005L
VOLKSWAGEN      026121005F
VOLKSWAGEN      026121005K
VOLKSWAGEN      026121005L
BUGATTI      PA5109

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W027TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.