Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 722 569 topran

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569 TOPRAN

722 569 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 722 569
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569
722 569
topran 722 569 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

722 569

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C1, C1 II, FIAT PANDA, PEUGEOT 107, 108, TOYOTA AYGO, YARIS 1.0-1.8 06.05-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569 producenta TOPRAN

TOYOTA

486190D010, 486190D011, 486190H010, 4861952040

CITROËN

503557

PEUGEOT

503557

numery OEM:
CITROËN      5035 57
PEUGEOT      5035 57
TOYOTA      48619 0D010
TOYOTA      48619 0D011
TOYOTA      48619 0H010
TOYOTA      48619 52040

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 722 569 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).