Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR226 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR226 TRW

JPR226 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
574.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR226

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 114
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 26
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389698

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR226 TRW

Koszt kaucji: 577.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.9D 06.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4007 6C
CITROËN      4007 P0
CITROËN      4007 W3
CITROËN      96 319 236 80
CITROËN      96 383 830 80
PEUGEOT      4007 6C
PEUGEOT      4007 P0
PEUGEOT      4007 W3
PEUGEOT      96 319 236 80
PEUGEOT      96 383 830 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR226 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.