Napięcie [V] | 12 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie znamionowe [V] | 11 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 4046001362767 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Original VEMO Quality V99-14-0024 VEMO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
0116610535800, 0116760535801
2666A003, 93893042, 93893049
EZD29, XS7H6M090AA
7700704185, 7700855865, 7701069731, 7701349943, 8200090817
5962OY
ALFA ROMEO | 0116610535800 | |
ALFA ROMEO | 0116760535801 | |
FORD | EZD29 | |
FORD | XS7H6M090AA | |
OPEL | 26 66A 003 | |
OPEL | 93 893 042 | |
OPEL | 93 893 049 | |
PEUGEOT | 5962.OY | |
RENAULT | 77 00 704 185 | |
RENAULT | 77 00 855 865 | |
RENAULT | 77 01 069 731 | |
RENAULT | 77 01 349 943 | |
RENAULT | 7700704185 | |
RENAULT | 7700855865 | |
RENAULT | 7701069731 | |
RENAULT | 7701349943 | |
RENAULT | 82 00 090 817 | |
RENAULT | 8200090817 | |
AC | 247G |
Zastosowanie Świeca żarowa, Original VEMO Quality V99-14-0024 VEMO w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.