Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz VARIO Wywrotka 813 D, 814 D (670.331, 670.332) (1996.09-2013.12) 136km » 0219-01-01739 4max
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vario Wywrotka 813 D, 814 D (670.331, 670.332) (1996.09-2013.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01739 4MAX

0219-01-01739 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

0219-01-01739

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01739 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL VECTRA A 1.8/2.0 09.88-11.95
numery OEM:
OPEL      852355
OPEL      852883
OPEL      90349967
OPEL      90399169
VAUXHALL      852883
VAUXHALL      90349967
VAUXHALL      90399169
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01739 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.