Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 0219-01-02434 4max

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02434 4MAX

0219-01-02434 Tłumik układu wydechowego, środkowy 4MAX
82.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

0219-01-02434

dostawca:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02434 4MAX

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, VW POLO IV 1.0/1.4/1.6 08.99-11.09

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02434 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02434 producenta 4MAX

SKODA

6Q0253209, 6Q0253209B, 6Q0253209N, 6Q0253209T

VOLKSWAGEN

6Q0253209P

SEAT

6Q0253209B, 6Q0253209M, 6Q0253209T

numery OEM:
SEAT      6Q0253209B
SEAT      6Q0253209M
SEAT      6Q0253209T
SKODA      6Q0253209
SKODA      6Q0253209B
SKODA      6Q0253209N
SKODA      6Q0253209T
VOLKSWAGEN      6Q0253209P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02434 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.