Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Isuzu MIDI Autobus (94000, 98000) 2.2 D (98000) (1988.06-1992.08) 61km » C1G017ABE abe
wybrany samochód: 
Isuzu Midi Autobus (94000, 98000) 2.2 D (98000) (1988.06-1992.08) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C1G017ABE ABE

C1G017ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1G017ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1G017ABE
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1G017ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]57,5
Długość [mm]131
Grubość [mm]18,6
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427188563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1G017ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT III, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, KA, ORION III 1.3-2.0 01.84-03.04
numery OEM:
FORD      1 015 598
FORD      1 048 309
FORD      1 130 751
FORD      5 025 948
FORD      5 026 661
FORD      5 028 176
FORD      6 180 371
FORD      6 500 952
FORD      6 500 954
FORD      6 704 271
FORD      6 962 492
FORD      7 075 049
FORD      7 075 050
FORD      91AB 2K021 BB
FORD      91AB 2K021 BC
FORD      91AB 2K021 HB
FORD      91AB 2K021 JA
FORD      91AB 2K021 JB
FORD      91AB-2K021-FA
FORD      96AB 2K021 AA
FORD      96AB 2K021 AB
FORD      A91A-XT55056-DA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1G017ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.