Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1W011ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1W011ABE ABE

C1W011ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C1W011ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta VAG
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 49
Długość [mm] 137,8
Grubość [mm] 19,7
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427190405

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1W011ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I VW CADDY I, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B3/B4 1.0-2.2 02.74-10.02

Klocki hamulcowe C1W011ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE klocków hamulcowych C1W011ABE producenta ABE

VOLKSWAGEN

171698151F, 171698151G, 191698151C, 191698151D, 191698151H, 191698151J, 191698151K, 1H0698151, 1HO698151, 321698151C, 321698151F, 321698151G

SEAT

191698151J, 1H0698151

numery OEM:
NISSAN      41060 V4391
NISSAN      41060 V4960
NISSAN      41060 V4961
NISSAN      41060 V4962
NISSAN      41060 V4963
SEAT      191 698 151 J
SEAT      1H0 698 151
VOLKSWAGEN      171 698 151 F
VOLKSWAGEN      171 698 151 G
VOLKSWAGEN      191 698 151 C
VOLKSWAGEN      191 698 151 D
VOLKSWAGEN      191 698 151 H
VOLKSWAGEN      191 698 151 J
VOLKSWAGEN      191 698 151 K
VOLKSWAGEN      1H0 698 151
VOLKSWAGEN      1HO 698 151
VOLKSWAGEN      321 698 151 C
VOLKSWAGEN      321 698 151 F
VOLKSWAGEN      321 698 151 G

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1W011ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.