Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) (1989.07-1992.12) 144km » C1W075ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 Gti 16v 4x4 (e38a, E39a, E33a) (1989.07-1992.12) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C1W075ABE ABE

C1W075ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1W075ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Wysokość [mm]72,9
Długość [mm]156,4
Grubość [mm]20
Wysokość 2 [mm]72,9
Długość 2 [mm]155,2
Układ hamulcowynie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
Układ hamulcowytylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427190849

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1W075ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, SKODA SUPERB II, VW BEETLE, CADDY III, CADDY/MINIVAN, CC B7, EOS, GOLF IV, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III 1.2-3.6 02.98-05.22
numery OEM:
AUDI      1K0 615 105 DF
AUDI      1K0 615 106 DF
AUDI      1K0 698 151 B
SEAT      1K0 698 151 B
SKODA      1K0 615 105 DF
SKODA      1K0 615 106 DF
SKODA      1K0 698 151 B
VOLKSWAGEN      1K0 615 105 DF
VOLKSWAGEN      1K0 615 106 DF
VOLKSWAGEN      1K0 698 151 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1W075ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.