Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.6 TDI (2017.04-2020.10) 115km » C24002ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) 1.6 Tdi (2017.04-2020.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C24002ABE ABE

C24002ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C24002ABE
Klocki hamulcowe - komplet C24002ABE
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C24002ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]127,9
Wysokość [mm]47
Grubość [mm]15
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowyAkebono
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427192355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C24002ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: ACURA INTEGRA, FORD MAVERICK, HONDA ACCORD III, ACCORD IV, ACCORD VI, ACCORD VII, BEAT, CITY III, CITY IV, CITY V, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI 0.7-2.7D 10.84-
numery OEM:
HONDA      45022-SD2-506
HONDA      45022-SD2-A10
HONDA      45022-SD2-A11
HONDA      45022-SD2-A12
HONDA      45022-SD2-A13
HONDA      45022-SE0-505
HONDA      45022-SE0-910
HONDA      45022-SE0-911
HONDA      45022-SE0-912
HONDA      45022-SE0-A00
HONDA      45022-SE0-A01
HONDA      45022-SE0-A10
HONDA      45022-SE0-A11
HONDA      45022-SE0-A12
zamienniki:

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C24002ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.