Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Honda VTR VTR 1000 SP1 (SC45) (2000.01-2001.12) 132km » C2B006ABE abe
wybrany samochód: 
Honda Vtr Vtr 1000 Sp1 (sc45) (2000.01-2001.12) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C2B006ABE ABE

C2B006ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2B006ABE
Klocki hamulcowe - komplet C2B006ABE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C2B006ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Wysokość [mm]44,9
Długość [mm]123,1
Grubość [mm]17
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427192829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2B006ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E28), 5 (E34), 7 (E32), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), Z1, Z3 (E36) MG MG X-POWER 1.6-5.0 03.85-08.10
numery OEM:
BMW      34 21 1 154 221
BMW      34 21 1 157 044
BMW      34 21 1 157 334
BMW      34 21 1 157 563
BMW      34 21 1 158 108
BMW      34 21 1 158 221
BMW      34 21 1 158 266
BMW      34 21 1 158 270
BMW      34 21 1 158 562
BMW      34 21 1 158 642
BMW      34 21 1 160 199
BMW      34 21 1 160 340
BMW      34 21 1 160 341
BMW      34 21 1 160 533
BMW      34 21 1 161 455
BMW      34 21 1 161 456
BMW      34 21 1 165 233
BMW      34 21 2 225 860
BMW      34 21 2 225 865
BMW      34 21 2 226 092
BMW      34 21 6 761 238
BMW      34 21 6 761 253

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2B006ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.