Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 (1984.01-1992.07) 75km » C5R041ABE abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Ii (19e, 1g2, 165) 1.6 (1984.01-1992.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5R041ABE ABE

C5R041ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5R041ABE
Cylinderek hamulcowy C5R041ABE
C5R041ABE
abe C5R041ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5R041ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R041ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R041ABE abe
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5R041ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]17,8
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427211117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5R041ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, LOGAN I, SANDERO/STEPWAY I, THALIA I, THALIA II 1.2-2.0 05.96-
numery OEM:
RENAULT      60 01 547 632
RENAULT      77 01 044 681

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5R041ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.