Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford KUGA II (DM2) 2.0 TDCi 4x4 (2014.09-???) 150km » C5R066ABE abe
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Tdci 4x4 (2014.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5R066ABE ABE

C5R066ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5R066ABE
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5R066ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]15,9
otwór Ø [mm]17,46
Wymiar gwintu10 x 1
System hamulcowyTRW
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427212466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5R066ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, TWINGO II 1.2/1.4/1.5D 09.98-
numery OEM:
RENAULT      77 01 067 647
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5R066ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.