Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Citroën C4 PICASSO II 1.6 THP 150 (2014.09-???) 150km » C5Y006ABE abe
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii 1.6 Thp 150 (2014.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5Y006ABE ABE

C5Y006ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5Y006ABE
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5Y006ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]19,05
MateriałŻeliwo

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5Y006ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHRYSLER PT CRUISER, VOYAGER I, VOYAGER II, VOYAGER III, JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE I, GRANDEER, WRANGLER II 1.6-5.9 09.79-12.10
numery OEM:
CHRYSLER      4313056
CHRYSLER      5018211AA
JEEP      4313056
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5Y006ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.