
| Strona zabudowy | Oś tylna | 
| Grubość [mm] | 181 | 
| Średnica [mm] | 180 | 
| Wysokość [mm] | 81 | 
| Średnica bębna hamulcowego | 180 | 
| Minimalna grubość [mm] | 44,5 | 
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 181 | 
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 44,5 | 
| Ilość otworów | 4 | 
| Średnica otworu centrującego [mm] | 81 | 
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 52 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zestawu łożyska koła | 
| nr EAN | 5900427220188 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6P005ABE ABE
| CITROËN | 4247 32 | |
| CITROËN | 94 78 267 980 | |
| PEUGEOT | 14.5822.10 | |
| PEUGEOT | 4247 32 | 
Zastosowanie Bęben hamulcowy C6P005ABE ABE w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6P005ABE ABE:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.